Tuesday, July 10, 2007

El arte del fuch fuch

A este rapaz tiñan que premialo pola sua aportación ó sexo seguro...¿no tes metodos anticonceptivos? Pois escoitade o que fai o rapaz...¿non hai chubasqueiro? Sexo seguro





Enton marchamos, marchamos á playa fluvial, e chegamoa ali, traballa traballa, traballa e tal, enton
as bragas sairon, e dixo tes condons? non teño e dixo eu tampouco, eu tampouco teño Enton, eu chupocha a ti un pouco e ti fasme algo así cos dedos
E xa está.Entón eu comencei metendo un dedo e fuch fuch fuch A tipa tiña unha conaza da virgen, unha conaza que sacaba a impresión, e un matorral de pelos que iso coitaba. Pediame mais mais, metín dous, metín dous porque metin dous e o final catro, me cajo en dios

1 comment:

Anonymous said...

Una descripción pormenorizada del sexo de la chica, sí señor :-S
Me pregunto si ese cernícalo ha considerado estudiar ginecología...