Sunday, February 11, 2007

Up his ass


Guy Gets A Bull Horn Up His Ass - video powered by Metacafe

Ei machotiños vouvos contar o que lle pasou a Juan no juisqui bar

unha chorva quixo vasilar e dixo e dixo e dixo-lle

Polo cu, polo cu, polo cu

ai machotiño como justa polo cu (bis)

Mira chorva ahi vou eu

saca o xustillo dunha puta ves

que estou quente eu coma un can

baixa a braja que hai vou co animal

Mira machote como ti hai mil

non baixe la pitrina que me rio de ti


Eu quero jichar

miña muller non ajuanto mais


Si queres jichar

ei rapas vaite criar

Polo cu, polo cu, polo cu

ai machotiño como justa polo cu (bis)

A tua chochona cheira o jas

vaite porca vaite lavar

boas noites hasta mañan

apaja a lus e botame a man

Mira nené, deixao xa

vaite de ahi e non volva mais

Eu quero jichar

miña muller non ajuanto mais

Si queres jichar

ei rapas vaite criar

Polo cu, polo cu, polo cu

ai machotiño como justa polo cu (bis)

1 comment:

Anonymous said...

Con esto queda totalmente demostrado, Vince.
La sutileza y la sensibilidad son lo tuyo xDDDDDDDDDDDDDDDD