Wednesday, August 27, 2008

Macontro

¡Dalle xa, ahí vai a voz do Melenas! (...)(Labios compartidos, labios dividos...)-Que queres ahora? -Que che ia desir eu, mañá na playa do Freixo, pero pódoche coller ahí e despois imos a outro sitio? -Bueno -Eh? - Quen se está escojonando por detrás tanto? -Como? -Nada joder eran os outros ke estaban ahí no coche, estaban fumando porros, e estábanse escojonado da risa, pero ahora xa non ou? Ahora marchei de onda eles -Ah! -Vale oh, xa sei que se estaban rindo pero non era por esto eh! -Ah! -Que che iba desir, pero mañan podemos ir a outro sitio, a san Lourenso , como che dixen o outro día? -Que hai en San lourenso? -(que pasa tronco)- Pero Laura joder, é un sitio intimo non ! -Non sei! -Bueno Pero podemos ir ou no?si? -si! -E botamos alí un polvo ou no! -Si, e é un sitio romántico San Lourenso? -É, É, é un sitio "romantikisimo" poñemos ali... alí hai una iglesia, non sabes? E poñémonos alí, eu teño as chaves.. bueno teño as chaves, sei forçar a porta, imos a dentro, non che da morbiño? -NON!! -- Bueno, pois fóra, no coche xa! Que prefieres, no meu ou no de meu pai?-Non sei -O de meu pai é un monovolumen!Podemos abatir todo, poñemos alí unhas mantas, e cómoche a pachocha toda!!! -- (rise) Que bravo eres ti! -- Bueno pero aquela ves ghustouche ou non? -- O que? -- Aquela ves que fomos alí, non sabes? -- A 1ª ou a 2ª? -- (...) As dúas!!! --As dúas -- Eló! -- Eló! -- Pero chúpasma non? E pódome correr na túa boca, como aquela ves non? -- non sei! -- Por que? -- Me lo pensaré... - Bueno, me lo pensaré, despois dices que sí! Si ome si, sabes que che ghusta, eu ghústame moito! Ah.. pero tu non sabes se a min me ghusta! -- Ghusta ghusta, que aquela ves traghastes todo, -Eu? Non oh!! --e por fóra non o botastes! -- Que guarro es... -Bueno home, pero aquela ves ghustouche, boteiche todo o veneno ali... - Ai non...! -Como? Porque senón manchábasme o coche non sabes? Vale, quedamos pa mañan logo non? -- Si oh! -- E botamos alí un polviño, unha chupadiña.... (...) Mañan chamoche -- Bueno... - Traerás tanga non? -- Que queres que leve logo? -- una minifalda sin nada por debaixo!A min ghustaríame, faime ilusión, e a miña ilusión erótica! -- Bueno pois espera por ela, mañán vai chover -- Como? -Mañán vai chover -- Vai chover e que!!!! -- Vai frio digo! -- E que!!!! Pa que está aquí a estufa miña? O coche ten calefasión home ¡eló ¡ - Elo! -- Pero cunha condisión eh! Se che podo botar a corrida na boca -- Bueno... - A ver oh, que é a miña ilusión coño!Como aquela ves, aquela ves boteiche eh! -- Bueno, pois xa che cheghou! -- Bop..Bueno, pero outra ves non? E comproche una caixa de bombons, e comémolos dous! --bueno!Eu comíache a ti oh! -- E eu a ti tamén che comía a paxariña toda eh! -- Un día veste comigho ó piso! -- Ó piso! Aquel día íbamos ir ó piso e non fomos! Mañá imos ó piso!? -- Mañá non! -- Por que? -- Porque non teño as chaves aquí comigho, están na casa -- Pero cando queiras imos eh! -- O sábado! --sábado, que sábado? Hoxe? -- Un sábado -- Ah bueno -- Aquel día non quixestes ti "que non que non que non" pois marcho... -Bueno, mañán xa te chamarei -- Bueno -- Pero se imos ó piso, coa condisión de deixarme correr na túa boca eh! --Pero mañán non imos ó piso eh! -- Bueno pero pa cando vaiamos -- si home -- Bueno, vale logo, ala corazón, ciao! -- Veña un biquiño -- Ciao!

No comments: