Monday, December 29, 2008

O moscón (na miña habitación)



Vin un moscón mama
ti dillo a papa
pola habitasión pasea droji

Con motor de Harrison
vai mancado o animal
ai sinlle picoulle a tope

Chejou cantando Purple Rain
Frank Sinatra e con café
ven aca, ven aca, levan as Ray Ban

Vouche esmajar, aplastar ca man
a esmajar, apajarche o motor,
si ves hot, sin pai puto castrón
ven aca, se kes jerra cabrón
si ves hot, avisa a ourtos dous
si ves hot, sije non pares non
vouche esmajar e non me arrepentirei!

Tenote jodesme ben ca bosina a todo play
para un rato pibe date un raite

Ay, donillo companei, non te aserkes máis a min
non teño nesesida de nadie

Vouche ajarrar cun flish flash flesh
ajarrar co de cadena sien
arjarjar inllertarcho ben
cun jas, como un tripi suit
onde vas, a dentro londón
a onde vas, asusteime meu vou
ven aca, ahora non me rendirei!

(Solo)

Vouche a esmajar e cantarei un blus
a esmajar, e joderche a salú
invitarei a Chus, non dixirei esquis
vouche a cantar, tararearei
una cansión, una de rafael
a cantar, porque una copla non che sei!

Simple sasto en Santander
amijiño q peso tes
pos polo ruido pasas do jramo

Joder hoxe e San Andrés
sáfasta por esta ves
pudenche deixar teso, mi madre

E sijes hot, eu non minto non
sijes hot, xa non tes perdón
sijes hot, si cadra inda non
sijes hot, inda non fajo hoxe
si fas pak, si fas pak ou puk
si fas pak, ahá e q eu fixen pun
si fas plash, e se caes o chan, acabou o románs!

Donde viría él,
viña de nueva york
fillo dun tal bambú
que en plena juventud
liquidouno un francés
a jolpe de cañón, q viña de chicago! ayayayayay

Si estás hot, si estas hot, si estas hot hot hot
si estás hot hot hot, si estás hot hot hot
si estás hot hot hot, si estás hot, xa estás hot
ay! xa estáss hot, jodete, jodete, jodete
xa estás hot, jodete, jodeete, uauauiau hu hu si estás hot uau uh! au si estás hot hot hot!

No comments: